Välkommen till ScienceHelena

Fantastiskt! Då var jag äntligen igång med en blogg efter många funderingar fram och tillbaka då det här med sociala medier inte riktigt varit min grej. Det känns riktigt spännande! Den här bloggen kommer att handla om sånt jag tycker gör tillvaron trevlig – naturen, hundar, blommor och det vackra i de små detaljerna. Bloggens namn ScienceHelena valdes för att mycket i mitt liv handlar om naturvetenskap på många olika sätt, från det stora till det lilla. Välkommen till ScienceHelena!
Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

