Sjö i kvällsljus

En vacker kväll vid en sjö och solen är på väg ner över horisonten. Jag fascineras över att jag upplever att vattnet i sjön har olika färg beroende på hur jag står och hur jag vinklar kameran. Väl medveten om att vattnets färg är en reflektion av himlens färg och att den i sin tur beror på solstrålarnas vinkel in mot atmosfären. Otroligt vackert och känslan av att tiden står stilla infinner sig.

Sjö i kvällsol1

Sjö i kvällssol3

Strand i kvällssol

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

