Avtryck nr 13 (28/365)

Fotoutmaning 28 Avtryck (nr 13). I morse när jag vaknade och drog upp persiennerna möttes jag av en vit värld utanför fönsterrutan. Marken är nu alldeles vit av snö. Underbart! Temperaturen har sjunkit till tolv minusgrader. Från en fuktig grådisig tillvaro till en värld med minusgrader. Temperaturförändringen och väderomslaget visade sig också som ett avtryck på fönsterrutan. På rutan har vattendropparna i luften frusit till små iskristaller. Det blir min tolkning av fotoutmaningen avtryck.

The picture represent the photo challenge print.

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

28 Avtryck 13_2014

 

6 thoughts on “Avtryck nr 13 (28/365)

  1. Den här bilden är såklart lätt att tycka om och lämna sitt avtryck på. 😉 här har världen också blivit vit idag. Men vädret är alltför ruskigt att dokumentera. Det får vänta…

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

