Fjädrar – eget tema nr 1 (36/365)

Fotoutmaning 36 Fjädrar (Eget tema nr 1). Idag vid lunchtid började solen att sänka sig i horisonten och gav upphov till att rimfrosten på fönsterrutorna började gnistra och vackra mönster trädde fram. Ett av dessa mönster var detta. Tittar man på bilden ser det ut som fjädrar och dun. Det ser nästan ut som en otäcking i det övre vänstra hörnet, en fästing. Ute i naturen är fågelbon en av de platser där dessa spindeldjur trivs där det finns gott om fjädrar och dun. Mitt första egna tema i fotoutmaningen blev fjädrar.

The picture represent the photo challenge feathers. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

 36 Fjädrar Eget tema 1_2014

10 thoughts on “Fjädrar – eget tema nr 1 (36/365)

  1. Otroligt vacker bild!

    Sv: Nu är inte det min hund på bilden, men när jag tränar min hund använder jag ibland båda och ibland bara det ena eller det andra. Det beror på vilket moment det är, men oftast blir det bara röstkommandon.

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

