Osminkat (68/365)

Fotoutmaning 68/365 Osminkat (nr 215). På en promenad med hundarna en kall söndagsmorgon i mitten på januari fotograferade jag mitt promenadsällskaps osminkade öga. Kylan och blåsten trängde på ordentligt. Med mössorna långt neddragna och halsdukarna över kinderna för att minska den bitande känslan blev det ändå en härlig vinterpromenad.

The picture represent the photo challenge no makeup. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

68 Osminkat 215_2014

14 thoughts on “Osminkat (68/365)

  1. Snyggt! Gillar linjerna och symmetrin.

    Sv: Ja du, hur får jag henne att göra det. Haha! Nä men hon är en linslus och med lite lydnad, välplacerade godbitar och tajming kommer man långt. 🙂

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

