Soldis (95/365)

Fotoutmaning 95/365 Soldis (nr 276). Ständigt grått under hela februari och mars börjar likadant. Solen har svårt att titta fram genom de grå molnen. Idag skymtade solen fram i så där fem minuter för att återigen försvinna bakom det grå. Det här fotot tog jag för två veckor sedan då solen gjorde ett större framsteg och gav ett efterlängtat soldis över berget. Det här blev min tolkning av fotoutmaningen soldis

The picture represent the photo challenge haze. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

95 Soldis 276(1)_2014

Solen skymtas bakom den grå himlen.

95 Soldis 276(2)_2014

Mysfarbrorn, min goa sexåriga cavalier king charles spaniel, spanar.

6 thoughts on “Soldis (95/365)

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

