Kvartett (121/365)

Fotoutmaning 121/365 Kvartett (nr 152). På många av mina hundpromenader går jag förbi dessa gräsänder som simmar fram och tillbaka i dammen. Ibland ser jag hanar som jagar iväg honor som kommer för nära deras hona. Ibland är det ett par hanar som småbråkar. Nästa stund är det lugnt och gräsänderna simmar omkring tillsammans som denna kvartett på fotografiet. Det här blir min tolkning av fotoutmaningen kvartett

The picture represent the photo challenge quartet. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

121 Kvartett 152_2014

4 thoughts on “Kvartett (121/365)

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

