Valmöjlighet (134/365)

Fotoutmaning 134/365 Valmöjlighet (nr 343). De här krokarna är riktigt snygga och jag vill gärna hitta några av den här modellen på loppis. De finns säkert att köpa nya, men i år ingår bläckfiskkrokar i sommarens loppisprojekt. Med lite humor ser det ut som en drunk octopus, eller hur? Krokarna ger valmöjlighet att hänga något på högra eller vänstra sidan. Den här bilden får representerar min tolkning av fotoutmaningen valmöjlighet

The picture represent the photo challenge option. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

134 Valmöjlighet 343_2014

9 thoughts on “Valmöjlighet (134/365)

  1. 🙂 Jag såg en skämt-bild med en sådan en gång – med text om att det såg ut som en full bläckfisk som vill bråka … sedan dess kan jag inte se dem utan att skratta 😉
    Men, de är fina. Också!

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

