Avslutning (157/365)

Fotoutmaning 156/365 Avslutning (nr 11)I gårdagens utmaning tolkades grepp. Om man tittar inuti den bra trälådan att bära fika i så ser man att repet som fungerar som handtag och som ger ett bra grepp har en avslutning i form av en knut. Det här får bli min tolkning av fotoutmaningen avslutning

The picture represent the photo challenge ending. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

157 Avslutning 11_2014

8 thoughts on “Avslutning (157/365)

  1. Bra tips och bild på lådan. Är alltid rädd när jag ska bära höga glas eller tunga saker på bricka… ..har ju hänt att det kommer på glid 😉 Avslutningen var ju en enkel lösning på ett problem.

    • Lådan är toppen! 🙂 Droppen för mig var när ett fint dricksglas från 50-talet gled ut från brickan ner på golvet… Då sökte jag efter en annan lösning och det blev den här lådan. 😀

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

