När man väntar går tiden långsamt

Nu går jag återigen och väntar på provsvar för Blåöga. Som jag berättade tidigare blev det mer påtagligt för drygt två veckor sedan att Blåöga hade problem med bland annat andningen. Sedan började jag notera andra saker som inte är som de brukar.

Triss i cavalierer

Mysfarbrorn, Gokillen och Blåöga

Vi är nu inne i en ny period av veterinärbesök. I onsdags fick Blåöga lämna urinprov och blodprov. I urinprovet hittade man bland annat blod. Nu väntar vi bara på svar från blodproven som förhoppningsvis kommer i morgon. Och på onsdag ska han röntgas. Konstaterar att tiden verkligen går långsamt när man väntar på svar. Jag vill helst ha besked på en gång, men så fungerar det ju inte. Så nu går vi bara och håller tummarna hela tiden… Ja, bildligt… I annat fall skulle vi inte få någonting gjort. 😉

6 thoughts on “När man väntar går tiden långsamt

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

