Rullar (170/365)

Fotoutmaning 170/365 Rullar (nr 246). Jaha, då försvann sommarvärmen och istället fick vi kall isande blåst med regn till. Känns som höst. Den här sommar blev allt kort, endast några dagar.  Skämt åt sido… 🙂 Den här bilden togs i början på april, när vädret var ungefär som det är idag. Kändes passande att lägga ut dessa övervuxna betongrullar som dagens tema på fotoutmaningen. Visst är rullarna ganska fina med sin gröna klädsel? Det här är min tolkning av fotoutmaningen rullar. 

The picture represent the photo challenge rolls. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

170 Rullar 246_2014

16 thoughts on “Rullar (170/365)

  1. Ja burr så kallt det blev helt plötsligt! När jag ser saker klädda med mossa så tänker jag att det skulle japanerna ha blivit glada över att ”komma-över”. De älskar mossa i sin trädgård – har för mig att det betyder något för dem….tur kanske eller lycka?

  2. Så’na där ser man ju med jämna mellanrum. Och för ett litet tag sen fick jag se ett användningsområde – jag som gillar att bruka – man hade ställt de upp och fyllt hålrummet med jord. Vips en upphöjd bädd. Fast de här kanske är aningens för höga för att stå stadigt utan massor av grävning 🙂 Pappa kommer bli av med de har ställt i från sig på berget 🙂

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

