Medalj (172/365)

Fotoutmaning 172/365 Medalj (nr 182). En medalj till mig för deltagande i Blodomloppet 2014. Jag har varit med förut och blir lite förundrad över denna folkfest. Visst är det fantastiskt att år efter år samlas närmare tiotusen människor i gemensam aktivitet för hälsa och blodgivning!

172 Medalj 182_2014

Jag gick fem kilometerssträckan. Ungefär som ett lämmeltåg i snigelfart. Någon sa att det här är som Vasaloppsstarten och längre fram blir det öppningar. Den där öppningen blev inte så jag la mig i vänsterfilen, ut i dikesrenen för att kunna sträcka ut benen. Då fick jag se blandningen av människor som gick: barn, pensionärer, barnvagnar, hundar, de som gick på kryckor, rullstolsburna. Ja, alla var med! Hållbar livsstil. Och det är himla kul att man skapar aktiviteter där alla kan vara med! Och en medalj i målgång för genomfört deltagande. Det här är min tolkning av fotoutmaningen medalj. 

The picture represent the photo challenge medal. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

10 thoughts on “Medalj (172/365)

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

