Enhjuling (194/365)

Fotoutmaning 194/365 Enhjuling (nr 43). En enhjuling i form av skottkärra är bra att använda när ett växthus ska rivas och marken ska fixas till. Skottkärran fick lastas många gånger. Nu är det trasiga växthuset som jag berättat om i ett tidigare inlägg växthusprojekt nermonterat. Nu är det bara att börja skissa på det nya som ska byggas av returmaterial så långt det bara är möjligt. Min tolkning av fotoutmaningen enhjuling.

The picture represent the photo challenge unicycle. 

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

194 Enhjuling 43_2014

16 thoughts on “Enhjuling (194/365)

    • Tack! 🙂 Jag har också funderat en del på det här temat och sett att skottkärran funnits med i några andras tolkningar i fotoutmaningen. Så det fick bli en skottkärra för mig också 😀

  1. Så bra med en skottkärra vid sånt jobb. Smart uppfinning tycker jag och vore den inte en enhjuling vore det nog svårare att ta sej fram bland tuvor och stenar.

  2. Vad skulle man göra utan den där enhjulingen?? En ovärderlig hjälpare. Ska bli kul att följa växthusprojektet. Spännande med återvinning.

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

