I baksätet (201/365)

Fotoutmaning 201/365 I baksätet (nr 106). Ibland händer det, men det är inte ofta… att jag sitter i baksätet. Den här gången dessutom i det bakersta baksätet. I bakrutan ser ni en av de vackra björkalléerna som vi passerade i det gråmulna vädret. Fotot togs i början på veckan. Här i kväll skiner solen och jag har förhoppning om att det kanske blir lite varmare sommartemperatur än det hittills varit. Min tolkning av fotoutmaningen i baksätet.

The picture represent the photo challenge in the back seat.

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

201 I baksätet 106_2014

10 thoughts on “I baksätet (201/365)

  1. Där sitter jag inte ofta å andra sidan är jag enda chauffören. Gillar också att köra dock 🙂 Men du hade bra bakåtsikt…

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

