Fårskalle (212/365)

Fotoutmaning 212/365 Fårskalle (nr 67). Nyfikna är fåren. Hela skocken kom springande när jag närmade mig för ett fotografi. Det här fåret var så nyfiket att den stack sin fårskalle genom stängslet. Lite orolig var jag nog att fåret inte skulle kunna dra tillbaka huvudet, men det fixade fåret galant.

The picture represent the photo challenge Sheep’s Head. Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

212 Fårskalle 67_2014

13 thoughts on “Fårskalle (212/365)

  1. Ser lite trött ut… ..ungefär som de idisslande släktingarna som låg jämte vägen i Norge. Nyfikna – ja absolut. Vi har pratat om att låta får hålla marken öppen men de är vansinnigt duktiga på att ta sig ut…

      • Antagligen… Men som jag kommer ihåg från granngårdarna var fåren 7 resor värre. Å andra sidan så tjudrade de flesta korna – kan ju vara förklaringen 🙂

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

