En favoritbild

Nu har bladersbrå börjat blomma i dikeskanten, solen skiner och temperaturen på förmiddagen visade 27 grader i skuggan så känns det så passande att visa ett foto som jag tog på Gokillen vid den här tiden för två år sedan. För ganska precis ett år sedan gjorde jag ett inlägg (inlägget kan läsas här) om prästkragar och bladersbrå med bland annat det här fotot.

Gokillen med baldersbrå

Fotot är taget med min gamla mobilkamera i kvällssolen efter byavägen. Gokillen ser ut som Ferdinand som luktar på blommor. Sanningen är att Gokillen smakar och biter av kronblad för kronblad. Älskar, älskar inte, älskar… Fotot är en av mina absoluta favoritfoton som verkligen visar på Gokillens fina personlighet. Klok, eftertänksam och vänlig!

16 thoughts on “En favoritbild

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

