Lysande (220/365) i kvällssolen

Fotoutmaning 220/365 Lysande (nr 171). Det här fotot togs samma kväll som fotoutmaningen Ljusstrimma. Mysfarbrorn är riktigt rolig att arbeta med framför kameran. Han är närvarande och fokuserar helt och hållet på kameran. Jag tror att han tycker om att agera modell. Vid det här tillfället hade jag tänkt fotografera ett annat tema, men han kom och lade sig mitt i bild. När jag flyttade mig en bit flyttade han efter mig. Han ville verkligen vara med! Den här gången hamnade han precis framför kvällssolens ljusstrimmor och hela han blev lysande. Nästan som en gloria och blir min tolkning på fotoutmaningen lysande.

The picture represent the photo challenge luminous. Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

220 Lysande 171_2014

16 thoughts on “Lysande (220/365) i kvällssolen

  1. Vilken fin bild på Mysfarbrorn. Fint med ljuset som silar in i bilden.
    Ser frågan här ovanför och kan tipsa om att om du har glömt inställningar så finns all info i EXIFdata i varje bild du tar. 🙂

  2. Härligt ljus… jättefint med Mysfarbrorn där i mattan av vitklöver… han är faktiskt lysande! Bra gjort!

    Svar: Rätt gissat… blått glas… med gott mousserande rosévin och is… 🙂

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

