Häll (255/365)

Fotoutmaning 255/365 Häll (nr 100). The picture represent the photo challenge hearthstone.

I förra inlägget övergång fotograferades även tolkningen till fotoutmaningen häll. Det blev många fotografier tagna, men jag insåg att det är inte lätta att fotografera stenhällar och få med den känsla som det är att stå där på sidan och se vattnet forsa fram. Inte heller att det här är brant. Kanske om jag valt att ta med flera fotografier från platsen?!

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

255 Häll 100_2014

12 thoughts on “Häll (255/365)

  1. Vilken underbar plats du har varit och fotat på. Den känslan jag får när jag tittar på bilden att det är en kombinerad lugn och dramatisk natur som du varit i. Härlig bild.

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

