Curla

Fotoutmaning 307/365 Curla (nr 32)The picture represent the photo challenge help on the way.

Den här fotoutmaningen är svår tycker jag. Och du undrar säkert hur jag tänkte? Att curla någon är oftast ett negativt ord. Men jag tänker att det också kan vara positivt beroende på sammanhang, att hjälpa någon på väg. Och visst blir ens barn curlade när de tar sina första steg. Man är där och ser till att barnet inte faller. Man är där de första åren för att hjälpa dem i början på livets resa. De första stegen… i de första skorna… på livets äventyr…

Även en resa på tusen mil börjar med ett steg. /Lao-Tse

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

307 Curla 32_2014

8 thoughts on “Curla

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

