Lämning

Fotoutmaning 309/365 Lämning (nr 172)The picture represent the photo challenge relic.

Resterna av ett spindelnät, en lämning. Jag har sparat på det här temat under hela året då jag gått och hoppats på att jag skulle ramla över björnspillning till tolkning för temat. Förra hösten och vintern var ett intressant år då jag både fick uppleva björnspillning och vargspår.  I september förra hösten gjorde jag ett inlägg just om björnspillning. Idag är inlägget om björnspillning som toppar alla mina inlägg. Varje dag besöks det inlägget och fotografierna ligger periodvis mycket högt upp om man googlar på ordet. Är du intresserad av att läsa inlägget om björnspillning kan du läsa det här.

Övriga deltagare till utmaningen finner du på 365 fotons hemsida. Mina utmaningar finns under kategorin Teman 2014.

309 Lämning 172_2014

14 thoughts on “Lämning

  1. Vilken fin bild på spindelnätet. Undrar hur många flugor som kämpat för sitt liv där? Intressant att läsa inlägget om björnspillningen. Min dröm är att få se en björn nån gång när vi är ute och kör efter skogsvägar. Det sägs ju att det finns gott om björn i norrlandsskogarna. Huvudsaken är iaf att jag slipper se nån när jag är på en promenad.

  2. Vacker bild till temat…..trots att det inte är björnspillning eller just därför ;-))
    Björnen har en förmåga att hålla sig undan för det mesta. Jag hoppas också och trots att den finns runt gården, även lo och järv, dock ingen varg, så har jag bara sett spår efter dem i alla år.

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

