Tänk vad en kotte kan ställa till med…

Ja, tänk vad en kotte kan ställa till med! En av mina fyrbenta älskar att bära in kottar.

Gokillen nov 2014

Snabbt som rackaren får man plocka bort dem så att han inte tuggar sönder dem. Igår hade han iallafall fått i sig en halv… som satte sig på tvären i tjocktarmen…

Blåöga nov 2014

Oj, så den lilla sötnöten skrek! Det blev ett akut besök hos helgöppen veterinär för att få bort den. Det gick över förväntan, men tänk vad en tallkotte kan ställa till med.

Mysfarbrorn nov 2014

10 thoughts on “Tänk vad en kotte kan ställa till med…

  1. Ibland behövs det inte mycket för att ställa till det… Tur att det slutade bra!
    I våras åt Mio upp en garnände, snabbt och beslutsamt innan jag hann hindra henne. Det blev också ilfart till söndagsöppna djursjukhuset … och allt gick bra till slut…
    Hälsa alla de små sötnosarna… // Susanne

  2. Åååå så skönt att det gick bra och att det finns helgöppet hos veterinären. Dom är ju så fina och jag vill bara sträcka fram handen och klappa dom när jag ser dom på bild:=)

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

