Vintermotiv

Efter ett långt uppehåll finns det tankar på att aktivera den här bloggen igen. Jag ser att jag ständigt har besökare här, fastän jag varit så inaktiv. Det är verkligen roligt. Tanken är att renodla bloggen till en natur- och hundblogg. Det där livet jag har nära naturen tillsammans med mina hundar, upplevelser och möten med årstidsväxlingar och djur.

HP Vintermotiv (1)

HP Vintermotiv (2)

HP Vintermotiv (3)

HP Vintermotiv (4)

Tankar kring trädgård, hållbar livsstil och lantlig inredning fortsätter jag med på den andra bloggen. Det innebär att det kommer att bli små förändringar i menylistan. Jag hoppas att du som brukar hälsa på och läser stannar kvar och kommer att trivas.

1. Ha en fin dag

4 thoughts on “Vintermotiv

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

