En ny familjemedlem

Jag berättade för ett tag sedan att den här bloggen kommer bli lite mer aktiv igen. Med ett mer tydligt fokus. Den kommer som från början handla om natur och hundar, men mindre citat och inredning. Där hänvisar jag till Life by ScienceHelena. Det kommer däremot bli mer hund och hundträning här.

HP Vit herdehund Blogg

I höstas bestämde jag mig för att genomföra en dröm. Att skaffa mig en vit herdehund, en ras jag tittat på i nio år. En hund att tävla med. I går flyttade en ny familjemedlem hem till oss. Välkommen lilla Diesel! ♥

1. Ha en fin dag

6 thoughts on “En ny familjemedlem

  1. Vilken sötis, grattis igen! Vad roligt att du förverkligade din dröm, och att det blev just en Vit herdehund som du velat ha under så många år. Så nu blir det hundträning och sedan tävling? Det blir jättekul att följa er!

Jag blir så glad när du lämnar en gullig kommentar! Ha en fin dag! ♥

